in Stroe

De Rotterdammer, waar gezelligheid en kwaliteit samen zijn.

1. Graag eet ik bij De Rotterdammer: ongedwongen sfeer, goed eten, fijn personeel, betaalbaar. Regelmatig bezoeken wij jullie eetcafé wanneer wij gasten hebben. We zijn altijd tevreden.
    Behalve afgelopen vrijdag. Omdat we weer met gasten waren hebben we natuurlijk niet direct gereageerd. Vandaar deze mail. Ik vraag mij af of deze maaltijd een toevalstreffer was of dat afgelopen vrijdag de laatste keer was dat wij bij jullie hebben gegeten.
    In de eerste plaats zijn de prijzen de afgelopen tijd wel erg gestegen. Jullie zijn duurder dan restaurants in de buurt en zeker duurder dan eetcafés in de regio.
    In de tweede plaats de patatjes. Die zijn altijd erg lekker bij jullie… behalve afgelopen vrijdag. Dat waren gewone snackbarfrietjes: taai en smakeloos. Wij noemen dat ‘plastic friet’. Andere inkoop? Misschien kunt u het zich voorstellen dat goede friet bij een maaltijd een traktatie is. En misschien erg kinderachtig: jullie friet is één van de redenen waarom ik voor De Rotterdammer kies. Erg jammer! Advies: kijk voor de prijs die jullie rekenen ook eens naar het garnituur.
    Positief: Het vlees erg lekker en goed verzorgd.
    In de derde plaats het toetje. Eén van onze gasten heeft een melk-allergie en wilde apfelstrudel, zonder slagroom en zonder ijs. Apfelstrudel en ijs worden gescheiden van elkaar opgediend. Niet attent dat we dan toch de volle prijs moeten betalen.