1. jolanda rijks

Niet gastvrij!
    Met nog volle glazen vragen ze je om af te rekenen, want ze gaan met pauze🫣!
    Hoe dan? Stralend weer, en je gaat de gasten van je terras af jagen omdat het voltallige personeel tegelijkertijd van 16.30 Tot 17.30 Moet pauzeren?!
    Wel eens gehoord van pauzes in shift?
    Toch iets niet begrepen denk ik… kom eens in Brabant kijken! Kunnen jullie nog iets van leren!

1. Geachte mevrouw Rijks,

Wat jammer dat u een negatieve ervaring heeft gehad dit weekend.
    Maar wat fijn dat u één van de eerste mooie dagen van het voorjaar, buiten op het terras heeft kunnen zitten. Daar verlangen we allemaal naar na de winter.

Restaurant De Knip: Wij zijn een restaurant geopend voor lunch en diner. Wanneer de capaciteit het toelaat, is er gelegenheid om ook een drankje te doen. Echter onze openingstijden zijn van lunch 12:00 tot 16:30 uur en diner vanaf 17:30 uur. Deze informatie vindt u terug op onze website.
    Gasten die tussen 15:30 /16:00 uur bij ons komen, vermelden wij dit. Bestelde dranken mogen natuurlijk rustig op gedronken worden, u hoeft ons niet direct te verlaten.
    Het sluitings-uur hebben wij nodig om alles na de drukke lunch, klaar te zetten voor de gereserveerde gasten voor het diner. En om onze collega’s de gelegenheid te geven om zelf ook te eten (arbeidstijdenwet) Ik neem aan dat u daar begrip voor heeft.
    Hartelijk dank voor uw suggestie: het werken in shifts. Echter is dit met de personeelsbezetting niet altijd mogelijk . Plus dat wij dan af gaan wijken van ons concept lunch en diner.
    Mocht u meer informatie willen of een reactie willen geven, dan vragen wij u om contact met ons op te nemen: info@restaurantdeknip.nl of 071-5612573. Wij zijn u graag van dienst.

Ps ter reactie op uw eerste zin: het is voor een ondernemer niet mogelijk een recensie op google te verwijderen.