1. Hele vriendelijke mensen, daarnaast is het eten zeer goed.

Vorige recensies van Ben & Marijke

• Afhaalrestaurant. De smaak is hier al jaren erg goed. Heerlijke loempia's Je gerechten worden mooi ingepakt. Heel aardige mensen en goed verzorgd. Ziet er ook lekker schoon uit.

• Een heel goed afhaalrestaurant. Uitgebreide keuze uit verschillende keukens. Chinees, Indonesisch en Thaise specialiteiten. Wij hebben hier meerdere keren afgehaald en elke keer is het een feest. De loempia's zijn hier erg goed. De Red curry duck is heel smaakvol. Ook de combinatie gerechten zijn hier een goede keus. Service heerlijk relaxed en vriendelijk. Een aanrader als je geen tijd hebt om thuis te koken. Onze complimenten, Ben en Marijke.

• Een geweldig Thais, Chinees, Indonesisch afhaalrestaurant. Zeer uitgebreide keuze uit verschillende keukens. Wij hebben meerdere keren hier afgehaald en elke keer is het een feest. Wij zijn nog nooit teleurgesteld, dat de kwaliteit minder was. Het eten is smaakvol, heel erg lekker en de porties zijn ruim voldoende. De service heerlijk relaxed en vriendelijk. Een aanrader!

• Een Thais, Chinees, Indonesisch afhaalrestaurant. Alles is smakelijk en vers en de porties zijn ruim voldoende. Wij hebben meerdere keren hier afgehaald. Het eten is er heel erg lekker. De Groenteschotel met ossenhaas is niet te versmaden, echt zo lekker met een verfijnde smaak. Een aanrader!