1. Jolanda Vielvoye

Heerlijk, relaxte avond met mooie gerechten en bijzondere smaken. Jammer dat het shared dining concept is losgelaten, maar we hebben dat zelf opgelost. Uiteraard met medewerking van zeer vriendelijke en attente dames van de bediening.
    Wijn was zeker ook van goede kwaliteit en na een heerlijke koffie zijn we op pad gegaan voor een theater avondje. En dat kan ook zo makkelijk lopend.
    Kortom: ideaal avondje uit bij on-Hoofddorps goed en gezellig restaurant met vooral heerlijk en mooi eten.

1. IJzerbar
    Van restaurant

Beste Jolanda, hartelijk dank voor deze positieve reactie. Heel leuk om te lezen dat jullie hebben genoten!

Groetjes team Ijzer

Vorige recensies van Jolanda Vielvoye

• Jolanda Vielvoye

Eindelijk een plek in Hoofddorp de moeite waard. Wat een gezellige sfeer, heerlijke gerechten en top concept ; shared dining.
    Hier schuif ik graag vaker aan tafel of drink een heerlijke cocktail op het terras.