1. Waar zal ik beginnen? Het eten is echt fantastisch! Ik ben zelf fan van alle ossenhaas-gerechten, maar ook de eend en de kip-gerechten zijn heerlijk. Vrienden die garnalen lusten, vinden al deze gerechten ook heel goed. Je bepaalt eigenlijk zelf de grootte van de porties, waardoor je snel teveel per ronde bestelt. Maar omdat alles zo lekker is, komt het toch wel op. Laat de kok nooit meer gaan!

Verder mijn complimenten aan de medewerkers van de bediening: zij zijn zo vriendelijk en behulpzaam. Door hen voel jij je thuis in het restaurant. En de eigenaar is echt de allervriendelijkste man op aarde. Hij neemt de tijd voor zijn gasten en is super professioneel.

Nee, ik heb geen aandelen in dit restaurant, maar het is wel met stip mijn favoriet. Ik kom er graag met familie, vrienden en collega's. Gewoon ook eens proberen!