1. Gisteren brachten wij een bezoekje aan de Kleinen Bistro. Wat er zo bijzonder is aan deze plek is de totaalervaring. Zowel de bediening, de setting als het eten zijn TOP. Wat voor mij het onderscheid maakt met vele andere zaken zijn de kleine details. 3 hapjes, die je onmiddellijk Welkom laten voelen, heerlijke broodjes die telkens aangevuld worden, lekker ruikende zeep, handlotion en muziek in het toilet, aangepaste sapjes bij elke gang voor de mensen die geen alcohol drinken (aanrader voor zwangere vrouwen!!), een professionele uitleg bij de aangepaste wijnen en lekkere homemade koekjes bij de koffie. Het eten zelf is verrassend. Ik hou ook van koks die zelfzeker genoeg zijn om maar 1 menu (vlees of vis) op de kaart te zetten. Dan ben je zeker van je stuk! En terecht!

1. Beste Lies.
    Zo'n mooie recentie verdient het om bij het juiste restaurant te plaatsen.
    De kleinen bistro is gevestigd in België en de kleine bistro in Enschede Nederland.

2. Beste Niek,

Bedankt voor deze reactie! We hebben via de mail contact opgenomen met Lies en de recensie was inderdaad bedoeld voor De Kleinen Bistro in Westmalle, België. De recensie hebben we inmiddels naar de juiste vermelding verplaatst.

Met vriendelijke groet,
    Rianne