1. Wat gaat hier veel fout!!!

Mijn vriendin heeft aangegeven dat ze zwanger is, maar dat ze wel graag sushi zou willen en vraagt de jonge dame in de bediening welke sushi ze dan wel kan eten..ons word verteld dat ze bepaalde sushi wel doorbakken kunnen maken.
    Toen de sushi gebracht werd bleek er toch rauwe zalm op te zitten...dit word meegenomen naar de kok en komt iets minder rauw terug..wederom teruggestuurd en we krijgen iets anders (wat overigens wel erg lekker was).

Hierna hadden wij het 4 gangen menu van de chef voor 45 euro per persoon..

Gang 1: een Loempia en een dumpling per persoon.
    Gang 2: twee beefrolletjes per persoon.
    Gang 3: twee soorten curry met kip, een bakje stoofvlees en paksoi.
    Gang 4: een bolletje ijs twee kleine gebakjes (die volgens de dame in de bediening niet zelf gemaaktwaren) en wat fruit.

Opzich smaakte dit prima (niet heel bijzonder), maar als de belofte is dat je verschillende gerechten van en buiten de kaart worden geserveerd dan valt het toch erg tegen voor wat je er voor betaald!

Ik had hierna nog trek en heb dus nog extra gerechten besteld van de kaart (wat heel erg lekker was).

Ook duurde alles erg lang en de bediening was erg onervaren en onhandig! (Ik kreeg sojasaus over mij heen en als goed maker werd mij koffie aangeboden).

Toen wij de manager (denk ik) spraken gaf hij als reactie dat je beter geen sushi kan bestellen als je zwanger ben en dat zijn medewerkers helemaal niet weten wat ze serveren omdat ze niet in de keuken werken...(het was dus onze eigen schuld).

Om het goed te maken hebben wij een gratis cocktail en mocktail gehad en een tegoed bon voor 35 euro...

Hoe wel de bedoeling uiteindelijk goed was hebben wij geen leuke ervaring gehad en is dit naar mijn idee niet voldoende gecompenseerd!

Mijn advies aan het restaurant is om je personeel beter op te leiden en het 4 gangen menu niet meer aan te bieden of hier echt meer aandacht aan te besteden!

2,2