1. Maarten

Op zich goed restaurant alleen in vergelijking met andere top restaurants vonden we het niet er echt uitspringen. Daarnaast moesten we tussen elk gerecht wel 45 min wachten wat in onze beleving te lang duurde. Totaal zaten we ruim 4 hr in het restaurant en kregen wel wat last van het lange zitten (wachten). Verder goed eten en erg vriendelijk. Maar goed, iedereen heeft zijn eigen referentie kader.

6,7

1. Tom
    Van restaurant

Goedenmorgen Maarten,

Wat vervelend om te lezen dat het in jullie beleving allemaal te lang duurde. Zoals ik tijdens onze eerste kennismaking aan tafel zeer waarschijnlijk heb aangegeven; Als er iets anders moet, sneller of juist langzamer (dit horen wij overigens vaker) of wat dan ook,
    dan kunnen we dit aanpassen als je dit aangeeft. Ik heb voor zover ik mij kan herinneren de afgelopen tijd niks vernomen en ook niet tijdens het afscheid aan de deur op het einde van de avond. Super vervelend voor jullie en ook ons. Tevens kan ik aan de hand van jullie feedback nergens de exacte datum terug vinden van jullie bezoek. Als je mij dat even laat weten door contact met ons op te nemen kan ik uitzoeken wanneer er dus iets kennelijk niet gegaan is zoals wij het ook zouden willen. Daarentegen is de avond met 4 uur tafelen met alle amuses en dergelijke niet langer dan normaal. Onze gasten komen over het algemeen voor een avondje uit. Maar zoals gezegd indien nodig en als je het aangeeft kunnen we sneller. Kortom neem even contact op dan weet ik welke dag het was en zo uitzoeken waar het mis gegaan is, ook kan ik dan doornemen wat er volgens jou minder was qua gerechten en dergelijke zodat we dit ook in het juiste perspectief kunnen plaatsen zodat we dit ook kunnen verbeteren. Ik hoor heel graag van je en misschien kunnen we nog in de herkansing als ik alles heb geëvalueerd met mijn team.

Met culinaire groet,
    Tom Beckers