1. Het eten was smaakloos en zou ik thuis beter kunnen bereiden. Heb bij andere tapasrestaurants beter gegeten.
    Het eten wat ik besteld had per ronde kwam niet eens aan bij de juiste tafel. Aangegeven dat de tapas die op tafel gereserveerd waren, niet de tapas waren die we besteld hadden. Als reactie krijg je daar kan ik helaas niets aan doen. Per ronde mocht je 3 gerechten bestellen, soms kwam een bestelde ronde niet eens aan, of je kreeg een gerecht wat onze tafel niet besteld had, of het duurde erg lang voordat het bestelde gerecht bij onze tafel kwam. Ook als we een ronde besteld hadden werd er maar 1 of 2 schaaltjes gereserveerd en duurde het een poos voordat de rest ook wat had.
    Verder vind ik het belachelijk dat het dessert niet erbij inbegrepen is, dit is bij de meeste tapasrestaurants wel inbegrepen. En als je ziet wat er op de dessertlijst staat en wat voor prijs erbij vermeld staat. Is het ronduit schande om dit überhaupt voor te schotelen..
    Ik kom hier helaas niet weer.
    Is me erg tegen gevallen.
    Ook de prijs in zijn totaliteit..elders betere prijzen, betere bediening en betere service, met daarbij de juiste bestelde gerechten en betere kwaliteit.

1,5