1. M&M 25 punten

Eerst kwamen we hier vrijwel elke vrijdag eten en tijdens corona lieten we regelmatig bezorgen. Helaas holt het restaurant achteruit, met afgelopen zaterdag als dieptepunt.

Er was niemand om de mensen die binnen kwamen een plekje te geven. Uiteindelijk een "ga daar maar een tafeltje zoeken" en vervolgens een kwartier wachten tot je iemand kan vinden die de tafel in het systeem wil activeren en drank bestelling op wil nemen. Daarna werd het alleen maar slechter. Uiteindelijk één ronde sushi over moeten slaan omdat het al na 21u was (we kwamen om 18u!) en het zó langzaam en slecht ging dat we het helemaal zat waren. Ook moesten onze gasten nog een aardig eindje rijden.

Het vaste/bekende personeel is nagenoeg helemaal weg, er liepen wat nieuwe mensen (die geen lepels gaven bij de soep en andere missers waardoor je weer bij de bar in de rij moest staan om het zelf te regelen ...) en één van de vaste dames had meer zin om steeds uitgebreid met vriendinnen die er zaten te eten te kletsen dan de klanten om haar heen te helpen.

Zelfs het afrekenen was een snelle "dat is dan euro zoveel" en wegwezen. Niet eens gevraagd of alles naar wens was - waarschijnlijk omdat ze ook wel wisten dat de hele avond prut was.
    Personeel dat geen idee heeft wat te doen, weinig personeel en een bom- en bomvol restaurant, klanten die een half uur of langer op een drankje wachten, vier uur nodig hebben voor drie rondes sushi ...

en NIEMAND die even de moeite doet om leiding te nemen of zelfs maar in te gaan op de toch duidelijk ontevreden geluiden van klanten.

Voor ons voorlopig geen Xin Hao meer.

3,4

1. Herstel - dit was afgelopen zaterdag, de 25ste, niet vrijdag.

2. Beste,

Geen probleem, ik heb het in de recensie aangepast.

Met vriendelijke groet,
    Rianne