1. Johannis P.

Gereserveerd en netjes naar een tafeltje gebracht. Vriendelijke meisjes in de bediening. welkomstdrankje met broodjes en kruidenboter. Voorgerecht (klasse!) en zeer smakelijke pizza, Biertje en wijntje erbij. De eigenaar kwam vragen of alles naar wens was, geen druk of je nog wat wilde drinken, alles heel relaxed. het was druk in de zaak maar toch een gezellige, familiaire sfeer. Dit alles voor een zeer schappelijke prijs, compliment!

Vorige recensies van Johannis P.

• Gereserveerd en correct ontvangen door de eigenaar ondanks dat we iets te vroeg waren. Persoonlijk was ik er voor het eerst maar mijn kennis was bekend met het restaurant. Welkomstdrankje en broodjes met kruidenboter van het huis. Bedienende meisjes waren vriendelijk en correct. Ondanks dat het restaurant volgeboekt was kwamen onze bestellingen met juiste tussenpozen door en alles smaakte voortreffelijk. Kortom, beslist voor herhaling vatbaar.