1. De Streetfood Club zit in het oude Grand Theater waar ik vroeger als kind naar de film ging. De kassa is vervangen door "The Candy Shop" en de filmruimte met balkon is omgebouwd tot restaurant.

Bij het reserveren valt al op dat ze met strikte tijdsloten werken. Lunch/Brunch krijg je 1 1/2 uur de tijd voor. Diner 2 1/2. Bij de entree wordt je reservering opgezocht en dan wordt de zaak van achter naar voren door gasten gevuld. Je voelt wel dat je hier een concept binnen stapt. Het ziet er mooi aangekleed uit met verschillende niveaus, maar je merkt ook dat het een fabriek is waar alles in hoog tempo doorloopt. Bezieling mist wel een beetje, want dat is jammer. Personeel varieert van aardig tot stoïcijns. Jammer, want met deze aankleding en het concept zijn ze goed onderweg.
    Overigens: ondanks het feit dat de zaak binnen 3 kwartier volledig vol zit, kan je elkaar nog uitstekend verstaan. Dat is wel heel plezierig. Muziek staat ook op een prettig volume.

Voor de lunch kan je diverse bowls/salades/broodjes/snacks bestellen. Wij bestellen uiteindelijk de Asian Streetfood Basket, welke bedoelt is om te delen.
    Hier zit in:

Crispy Chicken Bao Bun -> Lekker, crunchy, goed van smaak.

Krupuk met peanut dip -> De kroepoek is kleurrijk maar heeft niet veel smaak. Deze moet van de peanut dip komen en dat lukt prima Deze is heerlijk.

Poketower Spicy Tuna -> Erg lekker, goede lekkere tonijn. De saus is eigenlijk wel iets te sterk voor de tonijn.

Chicken Gyoza -> 2 van ieder, maar je kan niet zien welke welke is. Dat is wat onhandig. Maar... ook deze zijn weer erg lekker. Ook de Hoisin saus combineert er prima bij.

Prawn & Pork Dumplings -> De dumplings zijn een tikkie flauw, maar de licht zure saus maakt veel goed. Wel even je dumpling open snijden om de saus er in te laten lopen. Erg lekker!

Als extraatje hebben we KFC besteld, Korean Spiced Chicken met Kimchi. Ook deze was zeer smakelijk.

De gerechten zijn allemaal zeer kleurrijk en mooi opgediend. Het ziet er echt uit als een feestje op tafel. De smaken zijn niet flauw. Soms een tikkie uit balans, maar wel erg lekker!
    Verder is er een flinke keus aan cocktails. Hoewel het wat vroeg was (lunchtijd) smaakte ze ons prima. Vrouwlief nam voor het dessert een Portstar Martini met ijs. Ik ging voor een heel mooi met droog ijs gepresenteerde magnum. Het zag er allemaal even goed uit als dat het smaakte.

De toiletten zijn unisex, handig & slim opgelost. Minder was wat we achter de deuren aantroffen. Dit was om 12:30, de zaak was dus pas een half uur open. Maar opgedroogde blauwe chloor, bruine urinevlekken. Deurbeslag welke incompleet was, zeepdispenser welke niet werkte. Jammer. Dit verdient echt wat extra aandacht!