1. Verhoudingsgewijs, en dan bedoel ik in vergelijking met soortgelijke lunch restaurantjes, is de prijs kwaliteit verhouding scheef. Heel klein kopje koffie, flatbread heerlijk belegd met veel groente en vlees of Vega zoals die mijn vrouw kreeg. Goed gevuld en goed van smaak. Ik heb niet het idee dat het flatbread zelf gemaakt is maar dat het net zoals de rest van de groothandel komt, jammer dat het flatbread niet warm of half warm was.
    De inrichting en de sfeer is erg druk, houtje-toutje balken met stoelhoekjes aan elkaar en heel veel indrukken in het pand. Zo vind ik ook iets van de toiletgroep, schijnt modern te zijn…. Niet mijn smaak.
    Kortom, lekkere lunch flatbread, de rest is middelmatig.

1. Team PuiCk
    Van restaurant

Beste Tom
    Bedankt voor het bezoek samen met uw vrouw. We hadden samen nog een gezellig gesprekje. Jammer hoor dat onze houtje-touwtje balken, de zithoekjes in combinatie met de te moderne WC u zo van streek maken. Ieder zijn mening, vandaar natuurlijk ook uw recensie. Wist u trouwens dat de meeste professionele koffiezetapparaten in Breda ongeveer hetzelfde zijn afgesteld, gezien uw eerdere recensies over kleine koffies in Breda. Ooit gedacht aan een “latte” of zonder melk een café americano dan krijgt u een lekkere sloot, bestel geen espresso want die in NOG kleiner (wel lekkerder).
    Waar zou de prijs/kwaliteit verhouding naar toe gaan als we ook nog een bakker in dienst moeten nemen voor al die flatbreads. Ieder zijn eigen vak zeggen wij altijd dusss brood halen we bij een plaatselijke Turkse bakker zo is te lezen op onze menukaart waar ook staat dat we alle dressings en sauzen zelf maken. We maken de broden niet warm omdat het dunne broden zijn en daardoor snel hard worden en dan vinden wij ze niet meer te eten. Dit hadden we natuurlijk OOK allemaal kunnen bespreken in ons gesprekje, dat hadden we heel fijn gevonden.
    We wensen u nog fijn “recensie plezier” misschien kunnen wij u ooit op uw werk beoordelen. Zult u leuk vinden!

(Sorry, we reageren niet vaak op recensies en dat is niet altijd eerlijk tov de leuke reacties maar soms maken we een uitzondering)