1. Jan ten hoeve

Lekker gegeten. Precies voldoende. Leuke bediening. Prima sfeer. Lekkere stoelen. Lekker nagerecht.

1. De Sultan
    Van restaurant

Hartelijke bedankt voor de nog een goede recensie en natuurlijk tot de volgende keer.

Vorige recensies van Jan ten hoeve

• Jan ten hoeve

Dit restaurant met een open keuken ziet er gezellig en gastvrij uit. De ontvangst was zeer vriendelijk en we werden zeer goed opgevangen. Wij mochten kiezen uit verschillende tafels en kozen en knus tafeltje waarbij je op prima luxe banken kon gaan zitten en je prima privacy hebt. Na een goed advies kozen we uit het menu bestaande uit diverse voorgerechten koud en warm en daarna het hoofdgerecht die zeer heet gepresenteerd werd bestaande uit 2 stoofgerechten met een garnituur bestaande uit Turkse rijst. Weet niet hoe die precies heet. Salade en Vlaamse frites zeer goed afgebakken en knapperig met mayonaise. Daarna 2 nagerechten tiramisu en de andere baklava met 2 soorten Italiaans ijs. Alles bij elkaar zeer goed en lekker gegeten. Ik vind gastvrij altijd erg belangrijk ik heb daar wel eens een presentatie over gehouden en diverse restaurants daarop beoordeeld. Hier in dit restaurant was nergens iets op aan te merken wij komen zeker terug maar dan voor de luxe vleeschotel voor 2 personen omdat ik gek ben op gegrild vlees.