1. Na mijn vorige kritische recensie heeft Ijzerbar het initiatief genomen om te laten zien dat de laag-gescoorde avond slechts een ongelukkige avond was. Bij deze tweede poging zijn wij in de watten gelegd door het personeel. Het eten was fantastisch en de bediening stond continu klaar om ons van dienst te zijn. Ik kom hier graag nog terug.

1. IJzerbar
    Van restaurant

Hartelijk dank Youri, fijn om te lezen dat we jullie alsnog een mooie avond hebben kunnen bezorgen!

Vorige recensies van Youri

• 2,5 uur gewacht op ons gerecht. Er lag een sigaretten filter in het vaasje waar het waxinelichtje in zat. Mensen om ons heen vertrokken wegens het lange wachten. De mensen naast ons hadden rauwe kip gekregen. Uiteindelijk kreeg ik mijn spareribs en die waren droog. We zijn uit ellende vertrokken. Ik hoop dat dit een momentopname was, maar voor mij is het vertrouwen geschonden en was het achteraf geen goed idee om met Valentijn bij Ijzerbar te gaan dineren.