1. We gingen afgelopen vrijdag bij Mediterrance eten. Groot was de teleurstelling. Ik kan niet geloven dat ze deze hapjes 'tapas' noemen. Eerstens was bijna niets vers, wel vers uit een blik. Het ene schaaltje zag uit als een hap bij de snackbar (Loempia, gefrituurde garnalen en inktvisringen..alles smaakte hetzelfde, want in hetzelfde vet gebakken..geserveerd met Sweet Chilli Saus..niet echt Mediterraans). Op de menu stond Kip piri-piri..we kregen stukken kipfilet overgoten weer met Sweet Chilli saus. Aardappelsalade was niet thuisgemaakt, ook in een grote emmer ingekocht. Aangezien de tapas onbeperkt waren, bestelde we nog focaccia en spareribs erbij. De foccacia was uitgedroogd en de spareribs bleken vettig vlees aan botten te zijn. We hebben niet eens ervan gegeten. Er zaten geen smaak en passie bij de gerechtjes. Ik denk dat ze een keertje bij een echt tapas restaurant moeten gaan kijken wat Tapas zijn. Zo jammer, prachtig restaurant, aardig personeel maar geen passie voor eten....Met de 30 euro ( via Veilingsite 'gewonnen') kon ik thuis de smakelijkste happies zelf gemaakt hebben. Zal dit restaurant helaas aan niemand aanbevelen.

2,3