1. Weer eens gegeten bij Bella Roma, maar voor de laatste keer.
    Eten is niet meer van dezelfde kwaliteit als jaren geleden. Ik had de zalmfilet van de grill. Aan één kant verbrand/verkoold. De gastheer gaf als verklaring dat de zalm op de huid gebakken was en dat de zalm er daarom zo verbrand uitzag ... hij wilde de verbrande laag er wel afhalen? Nou nee, doe maar een nieuwe. Na een half uur kreeg ik een nieuwe, nu gortdroog helaas.
    De schaal met gegrilde groenten werd lauw geserveerd en de spaghetti was niet te eten door de hoeveelheid rode pepers die er doorheen geroerd waren.
    Mijn wederhelft had als voorgerecht de carpaccio, die smaakte en eruit zag of deze net uit de diepvries kwam, nog niet helemaal ontdooid. Zijn pizza smaakte wel, dat zou een reden kunnen zijn om naar Bella Roma te gaan. Dat geldt niet voor de overige 'Italiaanse specialiteiten' aldaar. Jammer.

2,3