1. Van Loon

Wat een drama! We hadden met een groepje een BBQ arrangement geboekt. De site doet aan alsof drank EN vlees onbepekt is maar dat blijkt achteraf niet het geval. Communiceren met de gasten en ook met het personeel onderling wordt nauwelijks gedaan. We moesten super lang wachten op drankjes (bijna een half uur) en we hebben geen uitleg bij de tafel gehad over wanneer de tijd inging, welke drank binnen het arrangement valt en wanneer de tijd afliep. Bij extra bestellen van vlees en vis is ons niet gemeld dat dit extra op rekening kwam, pas na het opnemen met een drankbestelling zeiden ze dat de tijd afgelopen was en stukjes brood vallen al helemaal niet binnen de kosten. Wat resulteert dat we een rekening kregen van 350 euro meer dan verwacht en dan ook nog zeer onbeleefd naar ons reageren! Wat een slechte zaak! Ze stelden zelf voor om ook ons vrijgezellenfeest wat eraan zat te komen te annuleren. Welke tent doet dat nou als we er bijna 1000 euro komen brengen? Wat een afgang! Ik ga er nooit meer heen. Mensen; mocht je hierheen gaan laat je dan door het personeel goed informeren want op internet lees je genoeg van dit soort berichten over Sol Beach!

3,6