1. Erwin 11498 punten

De gerechten zijn smakelijk, sushi vers. Wel zijn de warme gerechten bijna allemaal soya georiënteerd, dat maakt dat de smaakpapillen verveeld raken. Jammer want het kan ook anders, zo weten we uit ervaring. Er kan best wat variatie aangebracht worden in de sausjes bij de gerechten. Verder weinig commentaar. Wat wel jammer is, is dat het eten binnen de tijdslimiet onbeperkt is maar van het ijs mag per persoon maar 1 bolletje worden genuttigd. Niet per gang maar voor de gehele avond. Laat het dan twee bolletjes zijn, dan heb je nog wat in je schaaltje ipv dat ene zielige bolletje.
    Bediening is niet super vriendelijk. Er mag toch best eens gevraagd worden of alles naar wens is, ze komen vaak genoeg aan tafel. Het is niet erg druk, ik schat 40% bezetting van tafels, dus daar hoeven ze het niet op te steken. Maar het is zo snel mogelijk weer weg van de tafel bij het ophalen van de lege schaaltjes. Ik zie het graag anders, tot op zekere hoogte uiteraard.