in Monnickendam

Sfeervol genieten in ❤️ Monnickendam

1. Al meerdere keren gegeten bij de Koperen Vis. Eten is altijd goed en het restaurant is sfeervol.
    Wij werden boven geplaceerd op de vide tegen over een nisje met een zithoek met een bank en tafel, achter ons was een groep aan het eten was voor een verjaardag.
    Op een gegeven moment toen wij aan ons broodje met kruidenboter en alioli zaten viel mijn oog op dat zitje in het nisje, nog geen 2m van ons vandaan, waar een man zijn kind uitgebreid aan het verschonen was, een kind dat van een volle stront luier ontdaan werd en de vuile billendoekjes werden lekker op de grond gelegd. Toen ik tegen iemand van de bediening zei dat dit niet kom omdat wij hier notabene aan het eten zijn werd er alleen gezegd dat het inderdaad niet kon....er werd geen verdere actie ondernomen. Later begreep ik van de desbetreffende meneer die aan het verschonen was dat hij juist van beneden naar boven was gestuurd om zijn kind daar te verschonen. Bij het afrekenen heb ik het nogmaals aangegeven maar er werd nauwelijks op gereageerd. Ik vind dit gewoon niet kunnen waar voedsel geserveerd wordt en het ontneemt je eetlust en is gewoon ronduit smerig.