Op dit adres zit nu: Elixer

1. Rein Statema

Het is heerlijk om bij Thuskomme een soort van thuis te komen. De eerste keer dat wij er waren, begin januari, was een voltreffer met het hele gezin. De tweede keer was anders met alleen een zoon erbij. Er is nogal een verschil in de aangeboden maaltijden. Een gefrituurd koolvisje met een zakje patat erbij vonden we kwalitief minder in verhouding tot de prijs.
    De paddenstoelen bitterballen zijn een aanrader maar zoals eigenlijk overal tegenwoordig ook behoorlijk duur. De kwalitatief slechte Irish Coffee met whisky van het Fryske Hinder vonden wij een blamage voor EUR 11,95! Maaar… we komen zeker weer terug.

1. Joost
    Van restaurant

Beste Rein, dank je voor jouw recensie. We snappen dat de prijzen in de horeca best pittig overkomen tegenwoordig. We proberen dit in toom te houden, maar helaas ontkomen wij er ook niet aan. De Irish coffee kan het beste niet met de (dure) Friese whisky gemaakt worden, daar zit inderdaad een toeslag op. Dit had tegen jullie gezegd moeten worden waarna jullie een goedkoper alternatief hadden kunnen uitzoeken. Onze excuses hiervoor!

Vorige recensies van Rein Statema

• Rein Statema

Heel simpel: restaurant, keuken, personeel, sfeer en wat je nog meer kan bedenken overtrof de verwachtingen!!
    Als je om 13.30 komt om te lunchen met je gezin en je vertrekt om 18.15, dan moet het wel iets goeds zijn.