1. Ik sta eigenlijk te kijken van de vele recente slechte recensies hier. Wij waren er gisteren best laat toen we om ongeveer half negen binnen stapten. Veel mensen waren al weg en de meeste anderen stonden op het punt om af te rekenen. Ik zag maar één tafel in de best grote ruimte waar nog geserveerd werd. Die ruimte is een soort houten skihut en vooral opgezet voor een groot aantal mensen. Niet echt mijn ding. Maar goed, ik was hier met een vriend die dit voorstelde om hier nog te gaan eten. Aanvankelijk leek het alsof de serveersters ons negeerden en het aanvullen van de koelkast belangrijker was. Maar op een gegeven moment kwam er toch een serveerster op ons af. En dat was verder best een vriendelijk en attent meisje die ook nog de tijd nam om een klein praatje te maken over hoe druk het geweest was vandaag. We bestelden saté en een hamburger. Zeker niet heel bijzonder maar wel smakelijk klaargemaakt. En voor de prijs van 17.50 (saté) heel redelijk. We gingen als laatsten ongeveer drie kwartier later weer weg en toen zat het voltallig personeel aan een grote tafel nog wat na te tafelen. Zag er best gezellig uit. De beren van Barendrecht is dus niet echt mijn soort eettent, maar een slechte ervaring was het zeker ook niet.