1. Wat een drama, nooit weer Yumee. Met 5 personen aan een veel te klein 4 persoonstafeltje gepropt. Geen plek in de garderobe dus jassen maar op de grond. Geen enkele uitleg omtrent de manier van bestellen e.d. Je redt je maar en of je iets te eten krijgt moet je maar afwachten. Drankjes besteld, komen na een kwartier. Bestelde gerechten komen in fases op tafel. De ene persoon heeft alles al op wanneer de ander nog niets heeft gehad. Bereidingstijd is veel te lang. Na 2,5 uur heb je nog haast niets gehad dus maar even langs de Mc Donalds. Gerechten worden op de tafel gesmeten door ongeinterresseerde (en natuurlijk onderbetaalde) studenten. Wanneer de tafel helemaal vol staat met smerig servies, krijg je de bakjes gewoon in de handen gedrukt. We kunnen geen oordeel geven over de kwaliteit van het eten want we hebben haast niets gehad. Dan maar naar het dessert-buffet. Helaas is er niet. Je kunt een bolletje gesmolten ijs bestellen, ongelooflijk. Maar wel 240, -- euro afrekenen, schooiers.

2,4