1. Met kerst eten besteld dat was verkeerd.
    Mail gestuurd naar de Zomertuin waar netjes op werd gereageerd door de eigenaar.
    Mochten komen eten in de herkansing.
    Zeiden komt er toch nog iets binnen van onze bestelde drankjes wouden ook niet helemaal voor niets.
    Zijn zondag 29-01 wezen eten.
    In de herkansing zelfde gerechten maar nu echt zonder bepaalde ingrediënten.
    Drankjes besteld cappucino na.
    Bij afrekenen hoefde we niets te betalen, zeiden nee joh dat willende we niet, maar was geen ontkomen aan.
    Dikke pluim menig restaurant zou denken helaas maar super opgelost.
    Dank jullie wel voor de herkansing.

Vorige recensies van dianne mauro

• Bestel je eten al 3 dgn voor kerst doe je het voor tijd dat het voor hun beter uit komt het ophalen tweede kerstdag.
    Geef je duidelijk aan gerechten zonder paprika ivm allergie.
    Wat gebeurt er gerecht zit bomvol rauwe paprika en verder totaal geen groente en zo scherp dat je het niet kunt eten.
    Stuur je netjes een mail naar hun zodat je dit niet hoeft te schrijven krijg je totaal geen reactie van dit restaurant.
    Wat een vreselijke zaak om zo om te gaan met klanten mij zien ze nooit weer en bestellen no way meer.
    Jammer van dit restaurant de vorige eigenaren waren super en het eten 1000x beter.