1. Inga 19 punten

We hebben dit weekend geluncht en ook gedineerd bij De Gecroonde Liefde. Het eten is er heerlijk! Als lunch namen we een broodje met verse Robin salade en een BLT sandwich. Een heerlijke frisse, droge, witte huiswijn erbij. Als diner hadden we een kerriesoepje met kip en komkommer, erg lekker. Hoofdgerecht dorade met paprika/tomaat saus. Als nagerecht een cappuccino met zalige friandises. Dit alles op een prachtig terras en mooi restaurant.

Verbeterpunt: toen het 's avonds rustiger werd in het restaurant begon men vast met opruimen/koelkasten vullen/tafels schoonmaken. Dit gebeurde vrij luidruchtig en door de open keuken en bar, duidelijk merkbaar. Het gaf ons het gevoel dat het restaurant gesloten werd en we weg moesten. Een 2e kopje koffie durfden we niet meer te bestellen. Nb zaterdagavond 21.30 u!