1. Jan Wegbrans

We waren met 6 en 3 gangen verrassingsmenu genomen maar hoeveelheid groente bij hoofdgerecht zwaar onvoldoende. Ook hoeveelheid rode wijn per glas heel karig en onvoldoende. Al met al teleurstellend en zeker slechte prijs/kwaliteit. Meer gulheid met betrekking tot hoeveelheid zou op zijn plaats zijn, nu was dit een storend element. Ambiance was wel goed.

1. Geachte heer Wegbrans,

Wat ontzettend vervelend dat u deze ervaring bij ons heeft gehad.
    Wij betreuren dit ten zeerste aangezien dit een niet Kruydt waardige ervaring is geweest.

Uiteraard hadden we uw ervaring op de avond zelf, persoonlijk, van u vernomen zodat we u waar nodig hadden kunnen compenseren.
    We zijn diverse malen bij u aan tafel geweest om te vragen of alles naar wens was en hebben toen, helaas, geen kritische op/aanmerkingen mogen ontvangen.
    Daarom kwam uw review voor ons een bijzondere verrassing.

We zullen uw op/aanmerkingen intern gaan bespreken en indien nodig het één en ander aanpassen.

Met gastvrije groet,

Team Kruydt