1. Antoinette

We waren hier al vaker geweest en eigenlijk altijd heel tevreden.
    Dat je lang op je eten moet wachten zijn we wel gewend.
    Met kerst gingen we er heen en dit keer was het echt een teleurstelling. De serre vind ik niet het meest sfeervolle plekje van het restaurant en het was ongelooflijk rumoerig door een grote zeer luidruchtige groep achter ons. Ze hebben wel gekeken of we een ander tafeltje konden krijgen, maar dat ging niet tenzij we op de tocht wilden zitten. Ik bestelde een fles Sauvignon, maar kwam er na het inschenken achter dat ik Chardonnay had gekregen. Geen probleem, lust ik ook. Broodje cheeseburger voor zoonlief was eerst vergeten en kwam daarna rauw aan. Dit leek ons (man is kok) tartaar dus hebben wij opgegeten. Bij de poke bowl was de sojasaus vergeten, kan ook gebeuren dus even om gevraagd. Toen kwam mijn kipsaté, ik sneed het doormidden en was gewoon rauw. Terug gegeven, geen excuus of nieuw portie. Dat heb ik later wel besteld en toen was het wel goed. Daarna kwamen mijn spare ribs. De serveerster twijfelde of ze niet te doorbakken waren, dus ik heb vriendelijk bedankt en gezegd dat ze maar beter een nieuwe kon brengen. Bij het kaasplankje mesje vergeten, ook geen probleem. Maar al met al geen fijne ervaring. Je betaalt op die dagen wel de volle mep, en ondanks de werkdruk mag je wel kwaliteit verwachten voor de prijs die je betaalt.