in Haaksbergen

Ervaar de gastvrijheid!

1. Wim ten Voorde

Eten:
    Borden te koud. Daardoor koelt het eten te snel af. Borden horen heet te zijn.
    Ribeye van mijn vrouw deels doorbakken. Zag ik te laat en zij vind het vervelend om er iets van te zeggen. Toetje, tiramisu, mag de naam niet hebben. Maak het regelmatig zelf. Dit was oud spul. Aanvulling op de bestelling kwam niet door.

Sfeer:
    Wij zaten achterin het restaurant, naast de ruimte waar de emballage wordt opgeslagen. Schijnbaar kwam er veel spul terug, wat met veel lawaai gesorteerd werd. Dit hield een lange tijd aan tot ik er een opmerking over maakte. Daarna ging het iets rustiger door. Plots ging het enorm tochten. Bleek dat men de voordeur van de opslagruimte had opgezet om spullen in en uit te laden.

Bediening:
    Vergisten zich regelmatig in een tafel. Brachten gerechten op verschillende momenten. Hoofd vd bediening ging bij een bekende aan tafel zitten en ging luid en duidelijk uitweiden over een seksleven. Later kwam de eigenaar en nog een collega er bij zitten. Luid vragend of zij die op tinder zat. De mensen in de directe omgeving moeten zich opgelaten hebben gevoeld. Kon je van het gezicht af lezen.

Al met al geen succes.