1. Meerdere keren geweest, maar dit keer viel het tegen. Er wordt gewerkt met een tijdslot, wat op zich prima is, als de gerechtjes op tijd zouden komen. We moesten vaak lang wachten op de volgende gang, en uiteindelijk konden we om 19.01 niet meer bestellen (tijdslot tot half 8). We hebben dus geen dessert kunnen bestellen. Betere communicatie hierover (bv ‘dit is de laatste gang die u kunt bestellen’) of bij reserveren aangeven dat je maar tot 19.00 kunt bestellen bij een tijdslot tot half 8, zou dit soort teleurstellingen kunnen voorkomen. We zaten hierdoor, en doordat de gerechten vaak lang op zich lieten wachten dus ook niet vol, terwijl we geen grote eters zijn.

Verder viel het ons op dat de grote van de porties (bij hetzelfde gerecht) echt enorm verschilden van elkaar.
    Kwaliteit was ok net als vorige keren. .Eten is prima hoor, maar zeker niet van hoog niveau, daarvoor moet je echt naar andere restaurants in Zwolle. We gaan hier vooral heen vanwege het leuke concept, maar dit soort concepten valt of staat met de juiste uitvoering. Lang doen over uitserveren en om 19.00 niet meer kunnen bestellen werken hier niet aan mee. Het eten is helaas niet van genoeg kwaliteit om de tegenvallende uitvoering te doen vergeten.

Personeel wel heel vriendelijk, tot 19.00, daarna merkte je echt dat ze onder druk stonden om de tafels voor de volgende ronde (die om 19.45 begon) te dekken en wordt je weggekeken. Ons wijntje moesten we daardoor voor ons gevoel dus snel wegtikken. Koffie hebben we dus ook maar elders genuttigd.

Voorlopig dus voor ons de laatste keer, hopelijk zien ze af van die krappe tijdsloten, dan is het echt een leuk restaurant.

3,7