1. Een goede akoestiek in een gezellige ruimte, met volledig bezette tafeltjes. Daardoor moesten we ook iets langer wachten op onze gerechten, maar dat was niet vervelend lang. De bestelde voor- en hoofdgerechten voldeden helemaal aan ons beider verwachting. De scherpte was zoals aangegeven, goed op temperatuur geserveerd in mooie schalen en in voldoende hoeveelheden.

Wat wij misten was een kaart(gedeelte) met dranken. Daar moest speciaal om gevraagd worden.
    De bediening was heel vriendelijk, maar er werd niet gelet op de stand van onze glazen. Voor het potje thee dat we toen wilden bestellen gingen we naar de balie. Helaas geen thee met theebladeren, maar gewone standaard theezakjes, die we niet hebben genomen.
    Onze drankjes bleven beperkt tot 1 bier + 1 wijn en ieder 1 koffie na de maaltijd.

Toch een goede eetervaring: we komen graag weer terug als het iets minder druk is...