1. Wij zijn echt zwaar teleurgesteld in alles bij Afsana. Wat een leuke gezellige culturele reis moest worden voor ons team, is een totale ramp geworden. Bij aankomst was niet eens een tafel voor ons klaargezet. Wij moesten zelf gaan kijken waar wij konden zitten. Er was geen een tafel met 10 mensen, waarvoor wij gereserveerd hadden. Na keuze van de tafel, is letterlijk niemand gekomen om te vragen wat wij wilden. Wij moesten tot het einde elke keer zelf gaan vragen wat wij nodig hadden.

Uiteindelijk zaten wij een aan hele rare tafel, waar de helf aan één richting ging zitten en de helf aan een andere richting. Hierdoor kon je niet echt met elkaar communiceren. De tafels zijn helemaal niet gedekt, wij moesten bijvoorbeeld om bestek en borden vragen. Eten resten bleven gewoon tot het einde op de tafel liggen.

Het pijnlijkste is dat wij onze collega's iets moois van Afghanistan wilden laten zien, maar helaas is dit totaal mislukt. Nooit meer.

1,9