in Vlissingen

Sfeervol Gastrocafé op het mooiste plein van Vlissingen

1. Het was heel rustig die avond i.v.m. voetballen op tv. De eigenaar was aardig. Ik vond de keuze van gerechtjes wat beperkt. Uiteindelijk hebben we toch iets gevonden op de kaart. De smaak was goed maar ik vond persoonlijk de prijs een tikkie hoog voor wat je kreeg. We mochten frietjes bij vragen. Mijn flamkuchen was heel snel afgekoeld en had voor mij wat rijkelijker belegd mogen zijn. Met grotere, dunne plakken courgette en uienringen in plaats van kleine friemelstukjes. Dan blijft het geheel door de hete groente ook langer warm. Nu waren het piepkleine blokjes groente. Het is ook meteen smaakvoller met wat meer beleg. Verder gezellig gezeten, ik had het eventjes koud bij het raam. Mijn vrienden vonden het heel leuk dat ik ze mee uit eten nam. Fijn dat een karafje kraanwater niet op de bon staat. Dat waardeer ik zeker. Ik denk dat je hier in de zomer heel gezellig zit buiten op het terras.