Op dit adres zit nu: Vlint 21

1. Reinder 109 punten

Wilde er eten en zag dat er twee gedeeltes waren: witte tafel lakens en een afdeling "bruin cafe". Wilde dus naar het nette gedeelte. Kreeg van de bediening die duidelijk haast en geen interesse in mij had een verwijzing naar een tafel in het bruine gedeelte. Daar moest ik maar op de kaart kijken en een keuze maken voor welk gedeelte ik wilde. Ik had mijn keuze op het oog al gemaakt; niet in het bruine deel. 2 meisjes bij de kassa in de buurt hebben me niet gevraagd wat ik wilde en na enkele minuten in deze serviceonvriendelijke woestijn besloten dat ik niet op deze manier als gast behandeld wilde worden. De dames gezegd dat ik de procedure vreemd vond en kreeg een antwoord die aangaf dat men eigenlijk geen interesse in mij als klant had. Oh ja, het gebruik van u zou geen van het personeel misstaan. Ik voelde me echt als een party chrasher behandeld. Dus nee, dit restaurant geef ik geen voldoende. Niet gegeten, maar al genoeg gehad.

1,5