1. Reinder 109 punten

Lunchen in een sterrestaurant geeft een betere kans op beschikbaarheid van een tafel als zo maar op de bonnefooi 's avonds iets te proberen. We konden inderdaad 20 minuten van te voren gevraagd aanschuiven. Prima gegeten. Voorgerect met ganzenlever op 3 verschillende manieren gemaakt was subliem. De aspergesoep voor mijn tafelgenoot werd zeer positief beoordeeld. Zelf de duif genomen en deze was anders dan ik me voorgesteld had. Het vlees smaakte een beetje flauw. Misschien ligt het aan mij, maar ik had van wild (ok waarschijnlijk tamme duif) wat meer smaak verwacht. De vis van mijn tafelgenoot ging daarentegen er prima in. Dessert (rabarer) voor mij was wat zoetig, maar de banaan op 3 variates meer dan goed gelukt. Op de kaart GEEN lunchmenu gevonden (ook niet daar naar gevraagd of door de zeer correcte bediening aangeboden) en was voor 2 personen zonder wijn €170 kwijt. Prijzig gezien mijn ervaringen met andere sterlunches.