1. Reservering was om 19:00uur. Ober kwam rond 07:45 bij ons aan tafel om bestelling op te nemen en zei dat het druk is. Wat we bestelden kregen we niet, zoals we hadden o.a. rijst met kip besteld, er zet geen kip in de rijst. Ook de tafelpoot was kapot. We hadden een 2 gangendiner besteld, na het voorrecht duurde het nog eens 3 kwartier voordat het eten werd besteld. We hadden meer dan de helft overgelaten. Waren met 12 personen, in totaal 8 maal 2gangendinner besteld. Dus het eten kwam. Uiteindelijk rond 20:30 terwijl we om 19:00 de reservering hadden. Bij afrekenen gaven we de klacht door. Om goed te maken gaf de verkoper 25 euro korting op een bedrag van 325 euro, waarvan we meer dan de helft over hadden gelaten. De aller slechtste ervaring in een restaurant gehad. Ik zou dit niemand adviseren.