1. Het eten is wel lekker, goed in zijn combinaties, maar ik heb dit jaar daar 4× gegeten en elke keer was het "verassingsmenu" hetzelfde. De verassing is er nu wel een beetje van af. Ik vind de hoeveelheden voor de prijs ook aan de wat kleinere kant. Dat ze vasthouden aan steeds hetzelfde menu op te dienen heeft dat te maken met de onzekereheid van de chef of ze wel een net zo goed ander menu zou kunnen opdienen? Ja dan moet je weer gaan nadenken en uitproberen enzo. En wil je daar dan wel tijd voor vrijmaken? Als ze zo door gaan komen de meeste vaste bezoekers er wel achter dat er niet zo veel veranderd, behalve in de zin van wat minieme variaties. In ieder geval wat mij aangaat meer een keuzemenu.
    En ook niet de verplichting om wat anders te nemen, zoals bij mij toen ik geen toetje wilde. Geef die haute cuisine aspiraties op en serveer een gevarieerd menu van lekker eten. Ik loop te zoeken naar een alternief. Ik heb jaren bij De Waaghals gegeten maar krijg er steeds minder zin in.