1. Christiaan

Onder het eten worden wij verzocht om te verplaatsen van tafel ivm een grote onverwachte groep. In ruil voor deze gunst werd ons een drankje naar keuze aangeboden, netjes zou je denken. Wanneer wij een glaasje wijn willen bestellen wordt de manager erbij gehaald en wordt ons verteld dat we alleen koffie of thee krijgen. Als je iets belooft moet je het ook doen, al is het om het principe, wat gierig zeg.

Dit was niet eens de eerste keer dat zoiets bij Shabu Shabu is gebeurd. Bij het half omstoten van een glas wijn door een bediende, wordt als excuus ons een nieuw glas wijn aangeboden. Dit wordt echter niet gedaan. Wanneer wij ernaar vragen komt de manager met een fles wijn en schenkt er een beetje bij, in hetzelfde glas waar de bediende (per ongeluk) met zijn vingers in heeft gezeten.

Voor een restaurant als Shabu met deze kwaliteit is dit niet wat je verwacht. Het eten is goed, de service echter onprofessioneel waardoor ik alleen daarom uit normen en waarden nu naar een ander restaurant ga.