in 's-Heerenberg

Sinds 1978 dé bowling van Oost-Nederland. Eten en drinken.

1. Antwan Vierdag

Wij hebben eerst 1,5 uur gebowld op de prachtige banen. Daar hebben wij drinken en hapjes besteld wat ontzettend snel gebracht werd. Wij hadden daarna ook gourmetten besproken. Bij ons hadden wij een persoon met notenallergie, dit is duidelijk aangegeven al bij de reservering en bleek geen probleem te zijn. Voor alles was een oplossing. Het eten was opgediend en voor de persoon met notenallergie was alles apart gehouden qua salades e.d. ook werd de friet voor deze persoon in nieuw en apart vet gebakken.

Het eten was super de bediening geweldig en de sfeer ook top. We dachten eerst last te hebben misschien van de bowling maar dit is totaal niet aan de orde.

Een puntje van aandacht zijn de tv's in de eetruimte achterin. Voor ons zou de voorkeur genieten om deze uit te zetten tijdens het eten omdat je anders sneller afgeleid bent.

Verder super genoten en supergoed en mooi geregeld.