1. Gisteren hier gegeten. Avond begon positief, personeel was toen vriendelijk. Het voor- en hoofdgerecht smaakte goed.
    Maar... Toen ons hoofdgerecht op was, werden onze lege borden opgehaald en daarbij werd opeens gezegd dat de keuken dicht was en er dus geen nagerecht meer besteld kon worden. En er kon ook geen koffie meer besteld worden, want ze zag dat haar collega het apparaat al aan het schoonmaken was. Pardon? Het is pas 20.40 uur! Dus halverwege ons diner is de keuken opeens dicht? Waarom zo vroeg? En waarom wordt dit niet netjes vooraf aangegeven? Het meisje wist het ook niet. Ze vroeg: zal ik de rekening dan maar brengen? We hadden geen andere keuze dan ons diner halverwege te staken. Echt bizar! Deze gang van zaken vonden we heel onbeschoft.
    Bij het naar buiten gaan hebben we degene aangesproken die (voor ons gevoel) die avond de leiding hadden. Dat we hier niet over te spreken waren. Ze deed heel verbaasd, alsof ze er allemaal niets aan kon doen. Er werd sorry gezegd, maar het resultaat bleef dat we een paar minuten na ons hoofdgerecht opeens buiten stonden.
    Dit restaurant heeft slechte beurt gemaakt! Wij komen hier niet meer terug en zouden dit restaurant ook niet aanbevelen als je een avondje gezellig wilt tafelen.

1. Goedemiddag beste gast van Tast Toe,
    Wat ontzettend vervelend om te horen dat uw diner zo is verlopen. Dit is uiteraard niet onze manier om gasten te verwelkomen. Dit had ook nooit mogen gebeuren en u had nog mogen genieten van een lekker dessert en uiteraard uw koffie. Wij hebben de desbetreffende medewerkster er op aangesproken en dit zal niet meer gebeuren. Uiteraard willen wij u tegemoet komen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar info@tasttoe-numansdorp.nl

2. Inmiddels contact gehad met het restaurant en ze willen het heel netjes oplossen.