1. We kwamen er met 10 man eten, maar liefst! Dan zou je denken dat je wel goede service en gast vriendelijkheid zou verwachten. Dus niet. We werden door de eigenaresse weg gekeken vanaf de eerste minuut al, ze keek de hele tijd heel boos en schreeuwde naar haar personeel. Om ons heen merkte we dat ze naar sommige gasten wel gastvriendelijk was, dus we dachten oh dus ze kan het wel. Dus het voelde voor ons persoonlijk. Eten was wel goed, niks te klagen over het eten. Er was een serveerster die als enige wist hoe het moest, ze lachte en vroeg ons of het smaakte en wenste ons een fijn weekend toe en deed haar werk zoals het hoort. De rekening was bijna 400 euro, en voelde ons niet welkom hier, nooit meer voor ons! Ze moeten zich schamen om zich Grieken te noemen! Grieken zijn normaal altijd gastvrij!