in Vlissingen

Sfeervol Gastrocafé op het mooiste plein van Vlissingen

1. Jan Bart en Paola

Opnieuw geweldig gegeten. Wij komen hier graag en regelmatig.
    In de zomer lekker buiten op het terras, maar nu het wat frisser werd gezellig binnen.
    Een zeer sfeervolle zaak met fijn personeel. Met goede aandacht voor het eten en voor de gasten.

En niet onbelangrijk. Volle wijnglazen maar dan ook nog van goede kwaliteit.

Vorige recensies van Jan Bart en Paola

• Jan Bart en Paola

We komen hier voor de goede sfeer.
    Heerlijk eten in een zeer gezellig restaurant.
    Vis bereiden gaat niet ieder restaurant goed af. Maar bij dit restaurant wel.
    We hadden een heerlijke gebakken zeebaars. Die is al lekker zonder de bijgevoegde vissaus.
    De witte verdego smaakte er heerlijk bij. Goede wijn hier.

Als toetje gingen wij niet voor ijs maar voor een heerlijke Irish coffee resp. Santiago coffee (met likeur 43). Die zijn hier echt goed.

Een restaurant dat gestart is in corona-tijd en nu al zulke hoge ogen scoort beloofd wat voor de toekomst.

• Jan Bart en Paola

Heerlijk gegeten in deze mooie zaak.

We hebben heerlijk genoten van een vispotje. Goed op smaak. En een glas witte Verdejo ging hier prima bij.
    Wij zijn wijnliefhebbers en de wijnen die hier geserveerd worden zijn stuk voor stuk prima.

Wij komen zeker terug, maar dat weten ze uiteraard al.