in Hellendoorn

Genieten op een unieke plek!

1. Prachtige plek, mooi ingericht, goed en bekwaam personeel. Bestelde een flamkuchen vegetarisch maar volgens mij weet de kok niet hoe je dit moet maken, kreeg een soort hard geworden toast met gesmolten kaas met mayonaise. Ronduit niet te eten. Ga even bij je collega langs, die weten hoe het wel moet en anders heel wijs, haal het van de kaart, het was gewoon oneetbaar. Ik was in gezelschap en kreeg de lunch aangeboden anders echt terug naar de keuken gestuurd. Goed gevuld glas wijn trouwens en heerlijke cappuccino.

3,2

1. Uitkijk
    Van restaurant

Beste Saskia,

Wat spijtig te vernemen dat de flammkuchen niet naar wens is geweest.
    Wij hebben nooit eerder klachten hierover gehad dus vinden dit erg jammer te horen maar vinden het fijn dat u deze feedback met ons deelt.
    Zou u ons een mailtje willen sturen (info@landgoeddeuitkijk.nl) met uw telefoonnummer zodat we rechtstreeks contact met u kunnen opnemen?

Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groet,