1. Echt de slechtste Burger King ever!
    Burger King A13 West
    Rijksweg 202
    2629 HA Delft
    Er stonden mensen te wachten bij de bestelbalie inclusief mezelf en we werden compleet genegeerd. Ik vroeg kunnen we niet bestellen? Kreeg ik een vage blik toegeworpen en uiteindelijk toch in het Engels of ik iets wilde bestellen. Nou graag, had ik dat maar nooit gedaan. Ik bestelde 4 cheeseburgers op zich niet zo moeilijk toch en rekende deze af. Ik keek op m’n bon staat er 1 met bacon bij. Laat maar dacht ik anders krijg ik m’n bestelling nog later. Na in totaal 25 minuten binnen geweest te zijn en er waren maar 4 klanten, kreeg ik mijn bestelling.
    Ondertussen stond er nog iemand na mij te wachten die ook genegeerd werd.
    Toen heb ik de manager maar even aangesproken en die hielp die meneer na mij.
    Het is te gek voor woorden.
    Maar wat nog het ergste is……..
    In de auto nam ik een hap terwijl we weg reden en tot mijn verbazing waren ze alle vier koud.
    Helaas reden we de Rijksweg al op dus konden we niet meer terug.
    Feedback geven via de site wat achterop de bon staat dat kan niet want er staat geen restaurantnummer op.
    Ja dat zou ik ook niet doen met zulke slechte werknemers en producten.
    Dus dan maar via deze weg.

1,5