1. Christien Julianadorp

Beste mensen. Ik zit de beoordelingen es door te bladeren, en wil alleen even iets uitleggen : er is nogal kritiek op de bediening, vooral dat alles zo op tafel wordt neergegooid. Maar… als er 4 tapas zijn per persoon, en er zitten gemiddeld 4 mensen aan een tafel, en er zijn per serveerster 5 tafeltjes, ik roep maar wat, dan kunnen ze toch niet per tapas dat bordje omhoog gaan houden “wie had de garnalen? ” Dan gaat iedereen elkaar vragend aan zitten kijken, tot er echt 20 seconden later es iemand roept “oh ja die is voor mij! ” Dat kost toch veel te veel tijd.

Ja ik vond het lekker makkelijk juist dat het gewoon werd neergezet, wij zeggen dat ook altijd van zet maar neer hoor dan kijken we onderling wel even. Die tablet vonden wij ook alleen maar handig. Ik kom toch niet voor de bediening? Ik kom voor het lekkere eten :p Maar, dat de vuile bordjes bijna niet werden opgehaald, oké dat was zo. En dat er geen lachje of gesprekje/service inzit bij de bediening, tja. Ook viel mij op dat we de eerste gangen vrij snel kregen en daarna stagneerde dat tempo, alsof ze erop wachten dat de kinderen moe worden en het zat raken. Maar goed. Wij vinden het in elk geval heel jammer dat ze gestopt zijn. Als ik iedereen een tip mag geven, afhankelijk van waar jullie vandaan komen, in ‘t Veld zit WereldWonder, dat is een soortgelijk concept. Wij noemen het altijd Motto 2.0. Wij wonen zelf in Julianadorp maar wij rijden er met plezier voor op en neer. Fijne dag verder allemaal :)

1. Beste Christien,

Bedankt voor jouw recensie! Naar aanleiding van jouw recensie heb ik de vermelding van Motto Sushi zojuist aangepast, zodat deze als zijnde 'gesloten' wordt weergegeven.

Met vriendelijke groet,
    Rianne