1. Heerlijk gegeten en prima bediening. Opvallend dat de bediening hier op orde is, snelheid gerechten serveren is goed en de medewerkers zijn attent als je een drankje of iets wil bestellen. Tegenwoordig is door personeelsgebrek in restaurants dat niet op orde. Kleine gerechtjes die leuk worden geserveerd. Wat opviel verder was het rookbeleid, tot 22:00 uur mag niet gerookt worden in het compacte eetgedeelte. De rokers konden aan het begin aan toegewezen tafels een sigaret opsteken. Hoorde van de medewerker dat dit een nieuwe regel was. Een hele positieve ontwikkeling die je tegenwoordig gelukkig meer ziet, met name omdat de tafels erg dicht bij elkaar staan is het een onwenselijke situatie als er gerookt zou worden. Er zijn rokers die daar rekening mee houden, maar ook veel rokers die dat niet doen. Voor mij een reden als er wel gerookt zou worden om hier niet te eten, wrs zijn er ook rokers die om deze reden hier niet eten. Hoorde van de medewerker dat dit een nieuwe regel was. Ook hoorde ik van de medewerker dat de eigenaar nog wel eens twijfelde over het rookbeleid en nieuwe regels. Mijn advies zou zijn om hier aan vast te houden, uiteindelijk gaan we hier toch naar toe. Daarnaast als je alsmaar deze regels gaat veranderen weet de niet roker en roker helemaal niet meer waar je aan toe bent. Gewoon transparant en duidelijke afspraken, dat is het beste voor iedereen.