1. Ik kom sinds jaren met familie, vrienden en collega's bij Daan en het is (bijna) altijd geslaagd. Als vleeskenner durf ik te zeggen dat je bij de de lekkerste biefstuk in Alphen kan halen. De ouderwetse jus met wit brood is niet gezond maar ohh zo lekker.
    Helaas moet ik melden dat ik afgelopen vrijdag minder onder de indruk was. Als een van de eerste gasten binnen is het vervelend om te horen dat mijn geliefde bier niet voorradig was, oftewel, ze hadden er maar eentje van. Het excuus dat het bier niet veel besteld word gaat bij mij niet in. Ik bestel het altijd zonder probleem.
    Dan de biefstuk. Altijd lekker, maar dit keer meer blauw dan medium-rare. Voor mij niet zo erg maar voor mijn vrouw wat minder.
    Jammer, het viel dit keer tegen, maar we hebben nog vertrouwen in Daan en ga ervan uit dat dit een uitzondering was. Kom op Daan, aub niet achteruit gaan.
    Vriendelijke groet,
    Dex