in Monnickendam

Genieten van de Authentieke Thaise Keuken

1. Met Vomar voucher wilde we er gaan eten. Dachten avondje goedkoop. Duidelijk aangegeven dat we de voucher hadden. Achter af met betalen deden ze alsof ze van niks wisten. En dat we het niet hadden aangegeven. Na het betalen en de bon bekeken leken de prijzen niet te kloppen met de menukaart. Bij Google een recensie geschreven. Toen werd ons gevraagd telefonisch contact op te nemen. Om te kijken naar een oplossing. Eigenaar bood aan dat we nog een mochten komen en dan met de voucher. Ja slim dan krijgt hij nog een keer betaald. Maar niet alleen de betaling vorige keer was verkeerd. Ook het servies was vies en het eten was ook niet veel sterren waard. Na een telefoon gesprek waarin de eigenaar niet vriendelijk was en uit eindelijk zei " ja wat wilt je dan als oplossing". Ik gaf aan dat ik het geld terug wilde. Hij zou een deel van het geld over maken. Nu twee maanden verder. Je raadt het al… Geen geld. Maand terug nog gebeld toen zei de eigenaar stuur je rekening nummer via whatsapp. Gedaan… En nu? Maand later nog niks. Slechte service, slechte hygiëne en slecht eten. Wij komen niet meer terug en raden deze tent zeker niet aan!