1. Buysse Bart

Met 4 personen gekozen voor het mosselmenu (46,80€/pp).
    Gestart met een heerlijk aperitiefje, waarna het voorgerecht, mosselcocktail met garnaaltjes en whiskeysaus volgde. Dat was al een zeer lekkere en goedgevulde starter.
    Daarna volgende de mosseltjes volgens een oud Philippiens recept met frietjes, mosselsaus en mayonaise. De mosselen waren heel goed gevuld en van uitstekende kwaliteit. Er waren er meer dan genoeg want met ons 4-en kregen we ze niet op wat niet altijd het geval is wanneer we Philippine bezoeken om van deze lekkernij te proeven. We vroegen nog een extra kommetje frieten en potje mayonaise en deze stonden achteraf niet als extra op de eindrekening. Eerlijk gezegd dit kom je nog héél weinig tegen en was een leuke verrassing.
    Als dessert hebben we gekozen voor 2x Dame Blanche en 2x coupe advocaat. Ook hier 2 mooie bollen vanille-ijs zonder kristallen en voldoende advocaat/chocoladesaus.
    Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam.
    Prijs/kwaliteit zeker een aanrader. Kortom een geslaagde avond. Mij zien ze hier zeker nog terug.