1. marianne meijer

Mijn vriend en ik zijn afgelopen zondag gaan eten bij dit restaurant nadat we een dagje in de apenheul zijn geweest. We zijn bij dit restaurant gekomen naar aanleiding van de veiling op vakantieveilingen. En het was helemaal geweldig! We zijn begonnen met een stokbroodje met tapenade en kruidenboter, gevolgd door 10 koude tapas en daarna 10 warme tapas. De tapas was erg lekker en er zat precies genoeg tijd tussen het uitserveren van de tapas. Als laatste wilden we nog een aantal tapas opnieuw eten en onbeperk is ook echt onbeperkt. En ja je kan natuurlijk niet weg zonder een lekker na gerechtje. En ook dat was helemaal lekker! Als we nog een keer in de buurt zijn dan komen we zeker terug! Ik kan nog wel een heel verhaal schrijven over alle tapas maar het beste is toch echt als je het zelf geproefd hebt!