1. Als voorgerecht het Abdijkaasje uit de oven met preiselbeeren en brioche. Laf kaasje, enige smaak ontbrak net zoals de ‘preiselbeeren’ die in het geheel weggelaten waren. Drie hard doorgebakken stukjes ‘brioche’ erbij. Gerecht smaakte in het geheel nergens na. Dan het hoofdgerecht: salade Brasserie Wolters met Pata negra, little gem, coquilles en ganzenleverkrullen. De little gem was op denk ik en vervangen door krulsla. De coquilles waren koud en taai, de dag ervoor al gebakken misschien? Om over de puntzak friet met voor de zoveelste keer opgebakken ‘frietjes’ maar te zwijgen. Het is lang geleden dat ik zo’n slechte restaurant-ervaring had. Het 6-je voor de service is niet gegeven voor de vieze toiletten waar de zeep ontbrak en handdoekdroger defect was maar voor de aardige jongens in de bediening die er nog iets van probeerde te maken. Nooit meer Wolters.